Re: Kabelek - klopoty

Autor: Mariusz Gorczyński (otaku_mg_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 14:24:33 MET DST

Jarek Andrzejewski napisał(a) w wiadomości:
<35d817d1.5676458_at_news.tpsa.pl>...
>Fri, 10 Jul 1998 11:44:02 +0200, "Mariusz Gorczyński"
<otaku_mg_at_priv4.onet.pl>

>Coś mi się widzi, że tu nigdzie "8" nie jest podłączone. Zlutuj 8 z 6 lub
20 (nie
>pamiętam dokładnie, zlutuj z tą nóżką, która jest wyjściem) w każdej
wtyczce, spróbuj
>i napisz co wyszło.

Niestety nie pomogło ( zlutowałem z 20 - DTR)

W każdym bądz razie dzięki za podpowiedz, będe jeszcze próbował. Załatwiłem
sobie tester połączeń elektronicznych i będe badał złącze RS ,jak i sam
konrtoler pod wzgledem połączeń może coś gdzieś nie łączy ?

Mariusz Gorczyński

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl