Re: Padniety twardysk na gwarancji

Autor: Sławek (skslawko_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 21:59:12 MET DST


Sam jestem serwisantem i wiem, że różnie to bywa. Niektórym z nas niezbyt
zależy na odratowaniu plików, a czasem mamy przecież szczególnie ważne dla
nas programy czy dokumenty. Póki twardziel chodzi normalnie dobrze zrobić
Rescue disk np. w Norton Utillity. Jeśli już padnie można spróbować
podłączyć go u kumpla jako slave'a. Jeśli się uda to trzeba przegrać ile się
da.
A jeśli chodzi o nowy dysk to nie ma się co martwić. Jeśli nie mają takich
starych to powinni dać najmniejszy jaki mają, co i tak jest dla klienta
korzystne.

Slawko



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:24:55 MET DST