Re: DVD.... no to jest ta revolucja?!

Autor: Rafał Ruta (rafalko_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 17:46:00 MET DST

Rumi <arturum_at_friko2.onet.pl> napisał(a) w artykule
<35AB599C.1720D283_at_friko2.onet.pl>...

> No i co całe szczęście :)
> To zresztš była jedna z wielu wštpliwości dystrybutorów filmów - gdyby
> dało się je przegrywać kopia piracka byłaby nie do odróżnienia od
> oryginału.

Tu nie chodzi tylko (w każdym razie -- nie przede wszystkim) o kopiowanie
płyt, choć nie mam wątpliwości, że jak będą DVD-R, to się kopie pojawią.
Chodzi o możliwość nagrywania na DVD w czasie rzeczywistym z telewizora.
Wiele osób głownie w ten sposób używa magnetowidu (np. ja) i zanim nie
będę miała analogicznej możliwości w DVD, to nie zamienię wideo na
odtwarzacz cyfrowy.
        Pozdrawiam,

--
Rafal Ruta