Re: DVD.... no to jest ta revolucja?!

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 13:09:56 MET DST

Co byscie mi zaproponowali?

Mam do wyboru... kupic Erasora na taki sprzet:
P2 266 albo Celeron 266 -> 400, asus p2b ,64 sdramm 7ns + jakas stacja
dvd...

Jaka bedzie jakosc obrazu? Oczywiscie chodzi mi o obraz w
telewizorze.(dane)

Druga mozliwoscia jest po prostu poczekac troche i kupic cos takiego
jak Encore dvd... albo po prostu byle jakiego dvd + jakas karte
video...
Czy tutaj mam zapewnione te 30 klatek na sekunde w tv? Jaka to jest
rozdzielczosc? Czy jest cos takiego jak full screen? Ktora karta jest
najlepsza? (video)

No i trzecia mozliwosc ,ale raczej odpada z racji tego ze mam w domu
komputer :) Czyli zakup odzielnego odtwarzacza.... I tutaj tez mam
pytanie... czy to "cos" ma mozliwosc zapisywania na plytach?Jesli nie,
to nie jest to warte swojej ceny :(

pozdrawiam

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl UIN /2746827/