GWARANCJA - pytanie.

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 12:31:37 MET DST

Kupilem dysk twardy od kolesia ktory go kupil na
gieldzie na Grzybowskiej w firmie "OMI".
Dysk niestety padl.
Mieszkam w Gdyni wiec mam dosyc daleko.
Probowalem dzwonic do tej firmy lecz nie
moge sie z nimi skontaktowac. Mam wiec pytanie.
Czy gielda na Grzybowskiej jest otwarta tylko w soboty
i niedziele?
Firma ta ma drugi adres w Lomiankach ( kolo Warszawy).
Jakie jest prawdopodobienstwo ze zastane kogos
w tamtej miejscowosci. Czy oplaca sie tam wogole jechac?

Bardzo prosze o szybka odpowiedz poniewaz mam mozliwosc
wyjazdu do Warszawy juz jutro ( w srode).

Sir Slayer
slayer_at_kki.net.pl "You might be a king or just a sweeper
slayer_at_box43.gnet.pl but sooner or later
Gdynia (0) 601 68-00-69 you'll dance with the reaper"