Re: cdrom LG CRD-8320B

Autor: Fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 04:58:30 MET DST

>Mam z takowym cdromem jak w temacie małe problemiki.
>
>Pierwszy: nie wiem jak zmusić go do pracy w Ultra DMA. Uparcie pracuje
>tylko w PIO Mode 4. A to że potrafi pracować w UDMA to jest pewne.

A wlasnie ze nie obsluguje UDMA
>Pewne jest też to, że moja płyta potrafi obsłużyć UDMA ( jeden z moich
>dysków (IBM) w takim trybie pracuje. Płyta - Asus TX97E
>
>Druga sprawa to niemożność zgrywania ścieżek audio w Win98, no chyba
>że wyłączę 32-bit protected cośtam - (wtedy wszystkie dyski pracują w
>trybie zgodności z Ms-dos). Takie rozwiązanie nie odpowiada mi - bo
>praca dysków jest dostrzegalnie wolniejsza. Może ktoś ma pomysł jak to
>obejść??
Ciekawy problem powiem ci szczerze ja sam ma LG i u mnie wszystko chodzi OK
na Windacu 1.41. Ale wiesz w czym moze byc problem W98 nie lubi Cdromu na
tym samym kablu co twardziel Wlasnie dlatego niektore gierki odmawiaja
wspolpracy z nim. Jezeli nie masz CD na drugim kablu to go zaloz

Pozdrawiam