cdrom LG CRD-8320B

Autor: Paweł Horo (horos_at_prioris.im.pw.edu.pl)
Data: Sun 12 Jul 1998 - 10:29:12 MET DST

Witam.
Mam z takowym cdromem jak w temacie małe problemiki.

Pierwszy: nie wiem jak zmusić go do pracy w Ultra DMA. Uparcie pracuje
tylko w PIO Mode 4. A to że potrafi pracować w UDMA to jest pewne.
Pewne jest też to, że moja płyta potrafi obsłużyć UDMA ( jeden z moich
dysków (IBM) w takim trybie pracuje. Płyta - Asus TX97E

Druga sprawa to niemożność zgrywania ścieżek audio w Win98, no chyba
że wyłączę 32-bit protected cośtam - (wtedy wszystkie dyski pracują w
trybie zgodności z Ms-dos). Takie rozwiązanie nie odpowiada mi - bo
praca dysków jest dostrzegalnie wolniejsza. Może ktoś ma pomysł jak to
obejść??

Jak ktoś wie w jaki sposób rozwiązać te zagadki niech coś skrobnie.
Dzięki.
Paweł Horoś
horos_at_prioris.im.pw.edu.pl
ICQ UIN:8856173