Re: Pentium 200 MMX - napiecie

Autor: ROBERT W. (bigkret_at_free.polbox.com)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 04:26:26 MET DST

Mariusz Fras napisał(a) w wiadomości: <6od0bo$d2b$1_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...

>Sprawilem sobie Pentium 200 MMX i nowa plyte (Abit TX5). Plyta ustawia
>automatycznie napiecie dla procesora 2.8 V i 3.38 V . O ile wiem to dla
>mojego (tego typu) procka powinno byc 2.8 i 3.3 V. Gdy przestawie
>napiecie na te wartosci to jednak komp. ma tendencje do wieszania sie
>(i to bardzo szybko). A wiec:

      Ja sendnalem na grupe -1/2roku temu>...
> Posiadam Mobo Asus TX97E v1.11 zasilacz typu AT 250W nieszczesny
> zasilacz daje -10 zamiast -12V LDCM , BIOS i programik Motherboard
> Monitor v2.1 pokazuja to samo co multimetr (mierzylem pod
obciazeniem).
> Dlaczego plyta zgadza sie na prace z takim napieciem ? Czy moze
to byc
> powodem np zawieszen W95 przy zamykaniu polaczenia tel. (modem
> zewnetrzny ) ? Inne napiecia z zasilacza sa OK ale zamiast 3.3V
mam
> 3.54V czy to zasilacz czy regulator napiecia na plycie ?

Andrzej Karpinski napisal >....

Ja dodam ze moj proc iBPP w zadnych papierach nie ma ze jest VRE ale chodzi
 na 3.54 juz z rok i sie nie psuje @262MHz. (dolna granica Vio w tej
specyfikacji to chyba 3.4)
Bigkret bigkret_at_polbox.com