Re: Jaka k. muzyczna PCI ?

Autor: RIP (rip_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 23:02:00 MET DST

A ja mam takie jedno pytanie jesli jakis dobrodziej ktory ma cos takiego
odpowie:

Dobra karta muzyczna PCI do gier (nie taka na ktorej super brzmia Midy, i
ktora ma tam iles pamieci dla Midow, i ma jeszcze bardzo duzo kanalow dla
*%(@@, i nadodatek &$^# super brzmia, ale wogule nie sa wykorzystywane w
grach) posiadajaca obowiazkowo wyjscie na cztery glosniki, bo stereo + jakis
marny efekt 3D to ja mam na moim rupciu za 70PLN i napewno nie wydam 5 razy
tyle zeby dalej miec stereo i super odtwarzanie midow, a szumy (w granicach
rozsadku) raczej niemaja dla mnie znaczenia bo kto by je zauwazyl gdy
wszystkie
glosniki rycza na cala pete gdy w cos gram. :)

--RIP--