Re: Migoczący ekran...

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 21:10:24 MET DST

Andrzej Lechmirowicz napisał(a) w wiadomości: ...
{ciach}
[...]
>Migotania są
>bardzo nieregularne: nic przez kilka godzin a następnie krótka seria
>mignięć jedno po drugim...
>Nie ma to związku ze stopniem nagrzania monitora...Problem dotyczy
>środowiska Windows95...[...]
Ja rowniez witam!!!
Mialem podobna sprawe z monitorem serii Higdscreen (14') i powod bys
smieszny a na poczatku mne przestraszyl...w Windozie ekran dziwnie migal i
falowal jakby pijany..hehe...nie mierzylem ile ma promili.
AFAIKto byl to wynik wlaczenia urzadzenia duzej mocy..czyli pralka odkurzecz
, tzw. Farelka (suszarka) po prostu obciazal siec a monitor to takie
"zwierze" bardzo plochliwe i delikatne nie to co telewizor i odzczuwa to na
swojej skorze..hihi
Sprawdz czy nie masz w domu gdzies podlaczonego urzadzenia duzej mocy
(lodowka napewno nie) i sprobuj odlaczyc choc na chile i psrawdz wtedy jak
zachowuje sie widok ekranu.
Jesli to nie to to nie mam pojecia...pozdrawiam Silver
silver_at_box43.gnet.pl
UIN: 10760457