Migoczący ekran...

Autor: Andrzej Lechmirowicz (an_lech_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 18:20:34 MET DST

Witam wszystkich...

Jak w temacie...coś jakby chwilowe rozjaśnienia obrazu...Nie widzę
żadnych konkretnych przyczyn, z którymi można to powiązać...Migotania są
bardzo nieregularne: nic przez kilka godzin a następnie krótka seria
mignięć jedno po drugim...
Nie ma to związku ze stopniem nagrzania monitora...Problem dotyczy
środowiska Windows95...
Coś nie tak z kartą grafiki, sterownikami, monitorem a może napięciem
bądź ustawieniami...? Chcę to wiedzieć bo od tego zależy, do którego
sprzedawcy mam się ewentualnie udać z reklamacją...

Mój sprzęt i soft to:
-monitor Highscreen MS 15AS 15''
-grafika z S3 Virge GX/2 AGP 4MB /sterowniki z oryginalnej dołączonej
płytki CD/
-DirectX 5.0...

Może ktoś potrafi mi pomóc...
TIA