Re: ha...znowu dyski !!?

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 12 Jul 1998 - 22:03:46 MET DST

> Maciek Dobrzanski napisał(a) w wiadomości: ...
> ciach...
> Caviarow,
> sposoby.
> (roznych
> _je_

> Cześć
> Ja mam dwa Caviary: jeden 850 - ma już ze dwa lata, oraz drugi 1.6 - 9
> miesięcy - jak na razie to na nie nie narzekam. I jak to się ma do
> częstych padów Caviarów ???

A znajomemu padl 1,6 GB po 2.5 roku pracy w komfortowych warunkach - nie
noszony, dobrze wentylowany, pochodzacy z dobrego zrodla itp.Kazdemu moze
sie zdarzyc. Jako ciekawostke moge podac, ze swego czasu w Lodzi byla firma
KT A........., kupowane w niej dyski Seagate Medalist Pro wrocily wszystkie!

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?