Optimus-gdy uczciwie nie można

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 13 Jul 1998 - 12:01:42 MET DST


Juliusz wrote:

[...]

>> Niemal 60% rynku komputerowego jest opanowane przez małe i bardzo małe
>> firmy, zdobywające rzesze klientów dzięki solidności i fachowej
>> obsłudze.

[...]

>> Nie przejmuj się, rób swoje dalej, a pan Kluska może z czasem wymieni
>> ekipę od public relations i zastanowi się, dlaczego nazwa Optimus
>> coraz gorzej się ludziom kojarzy. Jeśli się nie zastanowi, to firma
>> Optimus podzieli los wielu innych, 'starych', dużych firm, których
>> nazw nawet obecnie nie pamiętamy - kto pamięta Kajkowskich, Protech,
>> czy też firmę, która reklamowała się wykopaliskami w odległej
>> przyszłości (nawet nie pamiętam nazwy)...

 J> Nie, nie, nie tak do konca - przeczytaj moj inny post tutaj ! To jest
 J> reklama, ktora IMHO nas smieszy, ale nie Kowalskiego, do ktorego inna
 J> argumentacja nie dociera.

Kowalski ma masę znajomych, w tym takich, którzy kupili komputer pana Kluski...
Tak jak piskałem - ta reklama wynika z desperacji z powodu traconego rynku na
rzecz małych firm.

 J> To tak jak z tymi bluzkami co jedna farbuja na szaro a pierwsza po
 J> praniu wyciagaja i mowia, ze ich proszek tak wybielil.
 J> To dla takich ludzi ta reklama,

Mylisz się - Polacy to dziwny naród i na szczęście plotkarski - firma pana K.
ma już tak urobioną opinię, że trudno o gorszą.

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:24:43 MET DST