Re: Dyski IBM

Autor: Lukasz 'DentarG' Jozwinski from Lublin (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sun 12 Jul 1998 - 23:55:14 MET DST

On Sat, 11 Jul 1998 14:57:39 GMT, piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk
Piotr) wrote:

>oN Sat, 11 Jul 1998 09:01:54 GMT, jozef_at_kki.net.pl (Lukasz 'DentarG'

>czy słyszałeś o czymś takim, ze zapis jest z reguły wolniejszy od
>odczytu?

Wiem .. to od kiedy mam Atari ....
A przeczytales DOKLADNIE powyzszy tekst ??
Wyraznie pisze ze zapis IBMa jest tak szybki jak odczyt tych innych, a
odwrotnie juz nie ....

> Tałajczyk Piotr UIN 15202500

pzdr,
DentarG

--
       e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Lublin
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/