Re: Trzaski

Autor: Tomek Grądzki (jasam_at_kki.net.pl)
Data: Sun 12 Jul 1998 - 18:23:57 MET DST

On Fri, 10 Jul 1998 18:01:07 GMT, "Łukasz Cielecki"
<mrluck_at_uwleg.legnica.ids.edu.pl> wrote:

> Czesc!

> A probowales Audiograbber 1.10? W przypadku mojego CDROM'a
>Goldstara x8 pomoglo. Trzaskow nie generowal tez DAC dla DOS'a (ale
>tylko z orginalnymi sterownikami od producenta). Te dwa programy sa
>chyba najodporniejsze na dziwne CDROM'y, z tym ze DAC dziala
>przerazliwie wooooolno....... Trzaski byly natomiast w WinDAC.
>
>Programy zdobedziesz na http://mp3.mtl.pl

DACa dosowego juz probowalem, ale w okienku w W'95 mi nie chce
dzialac, a z kolei w czystym DOSie nie ma nagrywarki (sterowniki tylko
do windozy). Sprobuje Audiograbberem, to jest pod Windoze?

BTW. Dziwi mnie, ze byla tylko 1 odpowiedz na moj list, w koncu CDR
RICOHa to popularny sprzet, a nikt (prawie ;) ) nie chce pomoc. :(