Re: Trzaski

Autor: Łukasz Cielecki (mrluck_at_uwleg.legnica.ids.edu.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 20:01:07 MET DST

    Czesc!

Tomek Grądzki wrote:

> Mam nagrywarke RICOH 6200 (IDE) i przy zrzucaniu sciezek audio
> jakimkolwiek programem (probowalem juz chyba wszystkiego) w nagranym
> WAVie slychac trzaski (co prawda ciche, ale na plycie zrodlowej ich
> nie ma). Nie wiem juz co mam robic, oddac nagrywarke (jest na
> gwarancji) czy co? Moze ktos uzywa tego sprzetu i zna program, ktory
> sciaga tracki bezblednie?

     A probowales Audiograbber 1.10? W przypadku mojego CDROM'a
Goldstara x8 pomoglo. Trzaskow nie generowal tez DAC dla DOS'a (ale
tylko z orginalnymi sterownikami od producenta). Te dwa programy sa
chyba najodporniejsze na dziwne CDROM'y, z tym ze DAC dziala
przerazliwie wooooolno....... Trzaski byly natomiast w WinDAC.

Programy zdobedziesz na http://mp3.mtl.pl

Powodzenia!

--
Łukasz "Mr Luck" Cielecki       UIN: 8949595
mrluck_at_uwleg.legnica.ids.edu.pl