instalacja windows95 i bufor dysku

Autor: Kowal (kowal_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Sun 12 Jul 1998 - 16:26:17 MET DST

 Witam
Mam pewien problem.
Otoz przy instalacji win95 na dysku 2.5GB Caviar wyskakuje mi komunikat
ze dysk jest
buforowany lub ze jest skompresowany. W autoexec.bat i config.sys nie
istnieja wpsiy ktore by to sugerowaly. Instalator przechodzi dalej i po
przygotowaniu do instalacji pojawia sie komunikat o bledzie SU-0013 ,
instalator nie moze utworzyc plikow na dysku. Nie mam zielonego pojecia
jak sobie z tym poradzic. Z gory dziekuje za wszelka odpowiedz.

Dawid Kowalski
kowal_at_sylaba.poznan.pl