Re: Programy Nortona

Autor: Łukasz Cielecki (mrluck_at_uwleg.legnica.ids.edu.pl)
Data: Sun 12 Jul 1998 - 16:20:35 MET DST

    Czesc!

AdamF wrote:

> Proszę o informację - czy można bezkonfliktowo zainstalować polskie wersje
> Norton Antyvirus 4 Delux i Utilities 3 na wersje angielskie, bez
> odinstalowywania tych ostatnich ?

 Sadze, ze tak gdyz Norton Utilities 2.0 PL instalowalem na wersje angielska
bez najmniejszych klopotow. Nawet cala konfiguracja programow sie zachowala.
Wydaje mi sie ze Symantec nie zrobil kroku wstecz i z wersja 3.0 bedzie
podobnie.

powodzenia!

--
Łukasz "Mr Luck" Cielecki       UIN: 8949595
mrluck_at_uwleg.legnica.ids.edu.pl