Re: problem z Monster II

Autor: Piotr Rakowski (rakpol_at_optimus.poznan.pl)
Data: Sat 11 Jul 1998 - 22:35:39 MET DST

 Nie próbowałem, ale nie wiem gdzie tkwi problem, że karta niby nie jest
widziana , choć jest widziana w Systemie. Coś musi być, co jest ustawiane, a
co nie jest zwracane, gdyż komputer się zawiesza w trybie 3dfx, a później
jest tak jak pisałem. Rejesty sprawdzałem, pracuje na driverach z wersji 201
(najnowsze). Z monsterem I nie miałem takich problemów.