Re: problem z Monster II

Autor: Jacek A. Dabrowski (jdabrowski_at_w.pl)
Data: Sun 12 Jul 1998 - 14:34:25 MET DST

-----Original Message-----
From: Piotr Rakowski <rakpol_at_optimus.poznan.pl>

> Nie próbowałem, ale nie wiem gdzie tkwi problem, że karta niby nie jest
>widziana , choć jest widziana w Systemie. Coś musi być, co jest ustawiane,
>co nie jest zwracane, gdyż komputer się zawiesza w trybie 3dfx, a później
>jest tak jak pisałem. Rejesty sprawdzałem, pracuje na driverach z wersji
201
>(najnowsze). Z monsterem I nie miałem takich problemów.

2.01 to najnowsze drivery diamonda, nie zas 3dfxa.
Sciagnij sobie z www.benchmark.ceti.com.pl drivery 2.16 "made by 3dfx"
I daj znac czy pomoglo. Ja jestem w dalszym ciagu zwolennikiem reinstalki
windy ;-) .
Znam ten bol, bo sam mialem 2 tygodnie temu ogromniaste problemy
wlasnie z Monsterem 2. Zwalony byl... cedek z driverami. Shit, diamond
chyba przestaje utzymywac wysoki poziom jakosci.

--
Jacek Dabrowski
jdabrowski_at_w.pl