CD

Autor: Winetou (winetou13_at_bbs.chip.pl)
Data: Sat 11 Jul 1998 - 11:09:31 MET DST

Czesc wszystkim
Mam dwa pytanka:
1. Czy moze mi ktos szczegolowo napisac na czym dokladnie polega nagrywanie
pakietowe ?
2. Nie wiem co z plyta. Mianowicie w czasie nagrywania zawiesil mi sie Easy
CD. Zresetowalem kompa i zamknalem sesje, ale nie plyte. Poniewaz jest to
moja pierwsza plyta to nie wiem, czy w trybie mulitsession moge zastapic
wszystkie nagrane pliki nowymi nagrywajac plyte od poczatku ?
Prosze pisac na mail'a.

Winetou
winetou13_at_bbs.chip.pl
winetou_at_thepentagon.com