Re: Plyta , grafika - kolejny watek sagi.

Autor: Slawomir Tokarski (stok_at_kki.net.pl)
Data: Sat 11 Jul 1998 - 07:00:30 MET DST

> Nie przejmuj się ;)

> To zależy do czego, jeśli tylko grasz w Kwaka, i temu podobne gry to
> Monster i jakieś badziewie 2D będzie lepsze, jeśli jednak granie w gry
> 3D nie zajmuje Ci więcej jak 30-40% czasu przed komputerem a zależy Ci
> na bardzo dobrej jakości i wydajności w 2D to wybierz Rivę. Riva w
> przeciwieństwie do Monstera wspiera w pełni oGL, a 3Dfxów na AGP nie
> ma.
TAK boj toczy sie miedzy zwolennikami Rivy i 3Dfx + karta 2D
ja proponuje zestaw Permedia 2 (cena 250 -330 zl za karte 4-8 MB, mamy
pelna obsluge openGL i 2D) i
3Dfx (300-340 zl za klona mamy dobry obraz 3D i obsluge GLIDE)

> Nie ma jeszcze K7, Amd3D jest podobno extra w Kwaku, nie za wiele
> więcej to IMHO daje.
> Ale jeśli masz na tyle pieniędzy to bardziej przyszłościowy będzie BX
> z jakimś P2
przyszlosc Socket7 jak i Slot1 jest problematycna bo AMD K7 ma byc na
SLOT A ,
a INTEL proponuje SLOT 2 lub 370-pin socket
STIV