Re: Urwana wtyczka klawiatury

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 18:26:31 MET DST

Phenomen wrote in message <35a81d5e.8874489_at_news.task.gda.pl>...
>Skoro juz sie pojawil taki kabelkowy temat... to dozuce jeszcze swoj
>problem
>
>Mam sluchawki z @#$% koncowka... sa tam trzy kabelki...
>Za Chiny nie wiem jak to umiescic w dzeku ,zeby dzwiek byl
>"optimal"...
>ZAwsze cos jakby ciszej... a jak dotkne kabla i troche nim powierce"
>,to dzwiek raz polepsza sie raz pogarsza...
>Czy moze te druciki nie maja sie stykac?
>A moze sa jakies konkretne dziury , do ktorych mam wkladac konretne
>kolory... to sa chyba zielony,zolty i czerwony
>
>pozdr

> [...]

Masz w sluhvicah sygnaly prawy, lewy, masa. Wiec prawy to pewnie czerwony,
zolty, to lewy, i masa to zielony.
Teraz jak masz jacka to to w samym srodku (patrzac na laczowki do lutowania)
to prawy, to troche dluzsze to zolty,
a to na czym sie wtyczka trzyma (najdluzsze) to zielony. I te kabelki pod
zadnym pozorem nie moga sie stykac - oklej je tasma.
W najgorszym przypadq mozesz sobie rozwalic walkmana jak je zewrzesz.

Napisz na priva czy chodzi.

Xylodius
xylodius_at_prodigy.net