Re: Urwana wtyczka klawiatury

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 16:55:02 MET DST

Skoro juz sie pojawil taki kabelkowy temat... to dozuce jeszcze swoj
problem

Mam sluchawki z @#$% koncowka... sa tam trzy kabelki...
Za Chiny nie wiem jak to umiescic w dzeku ,zeby dzwiek byl
"optimal"...
ZAwsze cos jakby ciszej... a jak dotkne kabla i troche nim powierce"
,to dzwiek raz polepsza sie raz pogarsza...
Czy moze te druciki nie maja sie stykac?
A moze sa jakies konkretne dziury , do ktorych mam wkladac konretne
kolory... to sa chyba zielony,zolty i czerwony

pozdr

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl UIN /2746827/
|Everything is based on immensity|