Re: Nagrywarka CD-R

Autor: Rafal Skrzek (rafik_at_kki.net.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 15:04:17 MET DST

Juz pytalem. Po prostu nagrywaja i juz. Zreszta sam widzialem na wlasne
oczy zrzucaja na dysk to co maja przegrac (jesli to cos znajduje sie na
plycie), a potem nagrywaja. Ja robie dokladnie tak samo. Fakt faktem, ze
kiedys tez odpalali plyty. Tylko na jednym komputerze dawalo sie
nagrywac (podobno) a teraz wlasnie uzywaja tego samego sprzetu. Dlatego
do tej pory myslalem, że to wina mojego PC, ale mam teraz drugi i tez
odpalam :-((((