Re: Nagrywarka CD-R

Autor: Jacek Kolodziejczyk (trach_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 00:31:38 MET DST

Dnia 7 Jul 1998 12:07:04 GMT, slodki_at_ii.uj.edu.pl (Tomasz Slodkowicz)
napisał:

> ^^^^^^^^
>[...]
>
>Wyrzuc to. Warte tyle ile kosztuje (darmowy dodatek do nagrywarki?)
>
>Tomek

Nie wiem o co Ci chodzi ? Nawet okrojona wersja (ToGo!) działa bardzo
dobrze. Wypróbowałem właśnie ToGo!, Gear 4.2 i Nero 3.0.4.2 i
korzystam tylko z Nero (symuluje DAO na Mitsumi2806) i ToGo!.
Najprawdopodobniej będzie inna przyczyna niszczenia płytek.
Może:
- słaby sprzęt (wolny HDD lub konflikty sprzętowe),
- pofragmentowany dysk,
- działające w tle programy (antywirusy, wygaszacze ekranu,
zarządzanie energią, monitory instalacji ...),

Trzeba spróbować:
- ściągnąć najnowsze firmware,
- wyłączyć w menadżerze urządzeń i właściwościach nagrywarki: 'Auto
Insert Notification'.
- robić 'Image' przed nagraniem,
- nagrywać z mniejszą prędkością,
- zapisać w system.ini sekcję [vcache] na :
   MinFileCache=512
   MaxFileCache=(pamięć_RAM_podzielona_przez_8_w_kB),
- zmienić w panelu sterowania, zakładka system, wydajność, system
plików: z komputera 'desktop' na 'serwer sieciowy',
- przed nagraniem włączyć opcję 'Test'.

Więcej grzechów nie pamiętam ;))))).

Jacek

--