Re: Skasowana Partycja

Autor: Grzech (grzech_at_webmedia.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 14:34:41 MET DST

Tomasz 'Pilot" Minkiewicz wrote in message ...

>IMHO ndd nic tu nie pomoże, diskedit - owszem, ale jeśli nie wiesz
dokładnie
>co masz robić, to możesz zdrowo zamieszać.
>na początek proponowałbym założyć fdiskiem partycję (partycje) _dokładnie
>taką_ (takie) jak tam przedtem były, po resecie powinieneś zobaczyć swe
>zaginione dane w nienaruszonym stanie (ale odpalenie scandiska na takiej
>odzyskanej partycji nie zaszkodzi)
>
>--
>Tomasz "Pilot" Minkiewicz
>tommink_at_kki.net.pl
>Nigdy nie zapomnę, jak pierwszy raz uruchomiłem Windows...
> [...]
Cos mi sie wydaje, ze jak tak zrobi to juz po zabawie. Oczywiscie dane beda
bo dysku nie sformatuje, ale tablice partycji beda czyste.

Na pewno sie da uzywajac Linuxa (95%), i nawet nie trzeba podawac
dokladnego rozmiaru. Oczywiscie mozna stracic jakis plik(i) przez to, ale
zawsze reszta jest, no i zabawy jest wiecej, nie mowiac juz o strachu :)

Grzech