Re: Skasowana Partycja

Autor: Tomasz 'Pilot\ (tommink_at_kki.net.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 14:15:39 MET DST

>mozesz uzyc ndd (norton disk doctor z NU)
>lub diskedit (tez z NU)

IMHO ndd nic tu nie pomoże, diskedit - owszem, ale jeśli nie wiesz dokładnie
co masz robić, to możesz zdrowo zamieszać.
na początek proponowałbym założyć fdiskiem partycję (partycje) _dokładnie
taką_ (takie) jak tam przedtem były, po resecie powinieneś zobaczyć swe
zaginione dane w nienaruszonym stanie (ale odpalenie scandiska na takiej
odzyskanej partycji nie zaszkodzi)

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
tommink_at_kki.net.pl