Re: Transfery z różnych dysków

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 11:50:41 MET DST

Randall Berserker wrote:

> Nie, ani razu. Nie latam z dyskiem po całej Warszawie :)
> A tak wogóle, to z tej dyskusji wynika, że dysków dobrych
> nie ma :-/
> Paść może każdy, nie ma reguł. W każdym razie miałem kilka Caviarów i
> Seagateów. Żaden z nich nie padł, a Maxtor i Quantum mi padły :(

Oczywiście racja, że regóły nie ma i zależy to od traktowania przed sprzedażą
itp. Nawet MTBF jest naliczany statystycznie.
  A co do noszenia, to mam stary WDC1170 (170MB) który mam w wymiennej kieszeni
i od dwóch lat woże go w plecaku jako "dyskietkę". Wcześniej też pracował pare
lat w kompie. Jak na razie OK, czasami brzdąka ale działa
Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl
Just remove 1234 from my email (spamm protector)