Re: Transfery z różnych dysków

Autor: Randall Berserker (Randall_at_Strefa.Com)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 11:42:18 MET DST

>Moze np. czesto go przenosiles do znajomych zeby cos skopiowac.

Nie, ani razu. Nie latam z dyskiem po całej Warszawie :)
A tak wogóle, to z tej dyskusji wynika, że dysków dobrych
nie ma :-/
Paść może każdy, nie ma reguł. W każdym razie miałem kilka Caviarów i
Seagateów. Żaden z nich nie padł, a Maxtor i Quantum mi padły :(
Ja osobiście polecam Seagate'y, bo nie miałem z nimi nigdy żadnych kłopotów,
ale to tylko moje zdanie :)

Randall Berserker
Randall_at_Strefa.Com