Re: Skasowana Partycja

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 11:46:04 MET DST

kkoniec_at_mks.com.pl wrote:

> mozesz uzyc ndd (norton disk doctor z NU)
> lub diskedit (tez z NU)
>
> --
> Kamil Konieczny kkoniec_at_mks.com.pl http://www.mks.com.pl

Oczywiście tylko IMHO Disk Edit, ale należy się na tym przynajmniej
troche znać. Najprostsza metoda niosąca pewne saperskie ryzyko (obawiam
się, że można tylko raz) to założenie fdyskiem dokładnie takich samych
parycji jak były. Musisz podać dokładnie takie same wymiary. Jak była
jedna to wygrałeś.
  Kiedyś po spadku napięcia w sieci BIOS zgubił mi opcje czytania powyże
1024 cylindra. Widziałem partycje C, D i E znikneły. Po dłuższym czasie
zorientowałem się o co chodzi, ale na C już była sieczka. Jak użyłem w
desperacji fdisk (po poprawieniu biosu) i założenu takich samych
partycji, D i E powróciły nietkięte z instalkami i backupami.
  A na przyszłość zgraj odrazu tablice partycji i bootsekto na
dyskietkę. Programów do tego bez liku.

--
Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski