Re: sprawdzanie zip-ow

Autor: Tomasz 'Pilot\ (tommink_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 15:16:07 MET DST

Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości:
<35ab6bed.5012182_at_news.lublin.pl>...

>???
>Zupełnie tak samo
>pkunzip -t *.zip ...
>Po co komplikować sobie życie skryptami ?

myślę sobie, że to nie zadziała, bo niby skąd biedny PKUNZIP będzie
wiedział, że każesz mu szukać po całym drzewie, sądzę natomiast, że można to
zrobić tak (tylko trzeba mieć DOS Navigatora):
0. odpalasz DOS Navigatora
1. wchodzisz do katalogu, który chcesz sprawdzić
2. każesz mu (DNowi) szukać plików *.zip (alt+F7) zaznaczając, że od tego
miejsca i z podkatalogami
3. DN zrzuca znalezione pliki do panelu
4. zaznaczasz te pliki (szarą gwiazdką)
5. tworzysz listę plików zaznaczonych (alt+L) w jakimś pliku BAT (np.
DN.BAT) i wpisujesz w linii poniżej coś takiego: pkunzip -t !.! >
raport.txt
6. przeglądasz plik raport.txt w poszukiwaniu komunikatów o błędach
(najlepiej wyszukać WARNING i ERROR)
jak nie masz DN to chyba inne tekstowe commandery/navigatory też umożliwiają
coś podobnego tylko inaczej

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
tommink_at_kki.net.pl