Re: Jaki skaner.

Autor: Long (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 15:11:09 MET DST

Adam Gasiorski <agasiors_at_ci.comarch.pl> napisał(a) w artykule
<35A4700F.3DF1C951_at_ci.comarch.pl>...
> Witam.
> Pojawilo sie na rynku duzo skanerow stacjonarnych w cenie do 400zl.
> Widzialem np. Mustek Paragon 6000P, podlaczan ydo portu LPT. Czy ktos go
> moze uzywa ? Jaki skaner ewentualnie kupic w tej cenie ? Czy warto
> dolozyc na skaner SCSI lub ISA ?
> Adam Gasiorski

Ostatnio kupilem takie cudo: Mustek ScanMagic 4800 za cale 320zl.
Jestem bardzo zadowolony - zdjecia skanuje o niebo lepiej niz
reczny (mialem ostatnio Musteka color). Wspaniale skanuje teksty,
Recognita rozpoznaje nawet kiepskie ksero.
Jedyny minus to czas przesylania danych do komputera - z
rozdzielczoscia 600dpi to prawie 10 minut (A4). Ale jak czesto
skanujesz A4 z taka rozdzielczoscia. Teksty skanuje z rozdz.
200dpi i skanowanie trwa niecala minute.
Jesli nie potrzebujesz super ekstra hiper jakosci i szybkosci to kupuj
wlasnie ktorys z tych skanerow.
Andrzej