Re: Seagate i VIA VP3

Autor: Long (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 15:11:28 MET DST

Krzysztof grodek <kgrodek_at_datrontech.com.pl> napisał(a) w artykule
<Ey%o1.95$%O4.17825_at_news.tpnet.pl>...
> ale co z moim starym, 5V Seagate? Czy ktos wie jak to jest z nie TX-em,
np.
> VIA VP3 i MVP3? bedzie chodzil czy nie?
> Za rady typu kup nowy bo lepszy z gory dzieki--
> kgrodek_at_datrontech.com.pl
> Jacek A. Dabrowski napisał(a) w wiadomości:
Wczoraj podlaczylem do plyty na TX mojego Seagata 2,1Gb (nie UDMA).
Gdy podlaczylem go na jednym kontrolerze z Caviarem 4Gb UDMA to
wieszal sie co chwile, nie zapisywal na moim, zrypal FAT, zniszczyl
kilkanascie plikow. Na szczescie mialem kopie i szybko wszystko
odtworzylem. Gdy podlaczylem go do drugiego kontrolera (zamiast
CD -ROMu) wszystko bylo OK. Wszytko ladnie dzialalo.
Dziwne nie????
Andrzej