Re: Test pamieci

Autor: Long (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 15:11:34 MET DST

Przemo <pbojdeck_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bdab12$80a80d20$0f0aa8c0_at_06>...
> Pilnie potrzebuje programu do testowania
> pamieci, jakiegos solidnego co dobrze
> wymagluje pamiec. Test z Norton Diagnostic
> nie wykrywa bledow, a ja jestem prawie pewien,
> ze pamiec jest skopana. Na kazdym kompie
> powoduje, ze zawieszaja sie on (2x16MB 60ns EDO).
> Po wlozeniu innych pamieci nic sie nie
> wiesza. Pamiec jest na gwarancji ale musze
> jakos udowodnic, ze jest skopana.
>
> Bardzo prosze o odopwiedz rowniez na priva.
> Dzieki.

Jest taki programik BCM Diagnostic - byl na ktorejs plycie z PC World
Komputer - dobrze sprawdza pamiec i dzieki niemu dowiedzialem sie
ze moja stara pamiec byla zrypana
sprawdz na stronie www.bcmcom.com/cust.htm
Andrzej