Re: Monitory 17" - moj wybor

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 17:09:49 MET DST

> To są wersje monitorów IMHO oparte na tym samym kineskopie, ale z różną
> elektoniką, dzięki czemu masz różna możliwości i inne ceny. Po co do
> biura monitor z kalibracją barw itp, a pozatym marketing...Popatrz na
> cenniki, to będziesz wiedział który lepszy. Dokładne dane na stronach www
> producentów.

ok... ale czy to powod aby zastanawiac sie nad modelem ktory jest o
jakies 1500zl drozszy?

> Trinitron to kineskop będący wycinkiem walca z maską szczelinową. Wyższa
> cena, generalnie ostrzejszy i bardziej kontrastowy obraz, poziome linie
> (2-3) drutów trzymających maske. Reszta to kalsyczne delty.
> Oba typy głównie różnią sie zwolennikami. Każdy musi wybrać co lubi.

Dla mnie najwazniejsze jestr tylko to ,aby nie psuly mi sie oczy :)
Ekran moze byc nawet okragly... mi to nie przeszkadza...
Mozecie polecic jakies "health friendly" ? (17-stki)

> Pewnie obraz :-)

i 1500zl ?Dla mnie to po prostu przesada :)

pozdrawiam

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl UIN /2746827/
|Everything is based on immensity|