Re: Monitory 17" - moj wybor

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 14:40:34 MET DST

Phenomen wrote:

> Przepraszam... ale tak rozmawiacie... a ja bym sie chcial dowiedziec
> co konkretnie daja wam te s ,p ,b d i takie tam..

To są wersje monitorów IMHO oparte na tym samym kineskopie, ale z różną
elektoniką, dzięki czemu masz różna możliwości i inne ceny. Po co do
biura monitor z kalibracją barw itp, a pozatym marketing...Popatrz na
cenniki, to będziesz wiedział który lepszy. Dokładne dane na stronach www
producentów.

> I czym sie rozni monitor z "trinitronem" od "jakiego tam zwyklego"...

Trinitron to kineskop będący wycinkiem walca z maską szczelinową. Wyższa
cena, generalnie ostrzejszy i bardziej kontrastowy obraz, poziome linie
(2-3) drutów trzymających maske. Reszta to kalsyczne delty.
Oba typy głównie różnią sie zwolennikami. Każdy musi wybrać co lubi.

> Po kiego mam placic 1500zl wiecej to ja niewiem.... moze mi ktos
> wytlumaczyc ,co takiego jest zle w tej Belinea'e?

Pewnie obraz :-)

--
Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski