Re: Velocity 128 + VIA VP-3 >>> historia prawdziwa.

Autor: Darek Porczyński (darep_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 13:24:46 MET DST

> Rewelacja !!!
> Zrobiłem kopie,wydrukowałem,SUPER.
> Darek,pisz opowiadania,bo to było dobre.
> Może suszę z innej beczki ale wśród tych suchych relacji,
Dzięki za rezcenzję.
Może ogłosić to w grupie literackiej...
Nie, nie...teraz to ja się biorę do roboty bardziej technicznie, a jak
wyprowadzę wszystko na prostą to pochłonie mnie superrealistyczny wirtualny
świat 3D.

> twoja to jak Mickiewicz Wieszcz Wielki.
Chyba przesadziłeś.

> Raz na jakiś czas dawaj podobny kawałek,bo świetnie się ubawiłem i chcę
> więcej.
Podobna historia to się wydarzy jak będzie RIVA 256 + Pen II 999 MHz i kto
wie co jeszcze !!!

Cześć.

Darek Porczyński