direct sound pod win nt 4

Autor: Marek Gorka (marekg_at_wroclaw.art.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 13:18:18 MET DST

hejka.
mam taki oto problem:
zainstalowalem sobie ostatnio win nt 4 wrkst. piekny to system, ale nie
moge zainstalowac pod nim poprawnie bibliotek directX. instalacja niby
to przebiega prawidlowo, a nic sie zupelnie nie dzieje. efekt? m.in. gry
(o te chodzi przede wszystkim mojemu bratu...) krzacza sie i dzwiek jest
przerywany. dodam tylko, ze dzwiekowke mam awe64, proca p233mmx i 64mb
ram. pod w95 problemu nie bylo. czy mozna to jakos obejsc, ewentualnie
czy sa biblioteki directX specjalnie w wersji NT?

odpowiedz prosze na priva, bo nie mam sily czytac grupy pl.comp.pecet ;)

pozdrowienia

--
Marek
marekg_at_wroclaw.art.pl