Re: Jak sprawdzić zawartość archive.pst

Autor: Mariusz Tatka (mariusz_at_tpg.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 13:56:46 MET DST

Juras W. wrote in message ...

[...]
>Wszystkie wskazane przez Ciebie lokalizacje są puste. Hasło Również
nie
>zostało ustanowione. A więc co dalej?Pozdrawiam
>Juras W.

Piszac o hasle mialem na mysli haslo do archiwum, haslo na Personal
Folder moze byc i nie przeszkadza w archiwizacji.

Coz, ja bym robil tak.
1. Zrobic nowy folder w Outlooku, skopiowac do niego kilka maili i
sprobowac zrobic archiwizacje tylko tego folderu, sprawdzic przy
okazji gdzie to archiwum sie robi (w okienku archiwizacji widac gdzie
to archiwum sie znajduje, moze na jakims dysku sieciowym lub tam gdzie
nie masz uprawnien do zapisu). Sprawdzic czy w koszu (Outlooka) nie
pojawia sie jakas informacja o bledach archiwizacji. To, ze
archiwizowane maile nie zostaly usuniete wskazuje, ze archiwizacja sie
nie udala.
2. Sprawdzic ustwienia w menu Tools-->Options-->Other-->AutoArchive
3. Poszukac na dysku plikow z rozszerzeniem pst. Jeden z nich to moze
byc archiwum.
4. Sprawdzic dysk Scandiskiem i registery RegCleanem. Moze to jest
problem Windows a nie Outlook.
5. Poszukac w helpie informacji o problemach z archiwizacja.

U mnie to zawsze dzialalo, wiec trudno mi cos wiecej doradzic.

Pozdrawiam.
-----
Mariusz Tatka
email: mariusz_at_tpg.pl