Re: p o m o c y >>> problem z numerem 0202122

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawczyk_at_writeme.com)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 13:45:10 MET DST

Sqnx wrote in message <3Qvo1.1801$SK1.582717_at_news.tpnet.pl>...
>czesc!
>Od niedawna jestem "szczesliwym" posiadaczem modemu
>ZOOM 34l, laczac sie z internetem uzywam numeru dostępowego telekomuny...
>Problem tkwi w tym, ze do polaczenia sie potrzebuje czasami nawet
kilkunastu
>prob.
>
>Jezeli ktomus udalo sie choc czesciowo rozwiazac podobny problem bardzo
>prosze o pomoc
>
>Z gory dziekuje
>
>moj adres e-mail: sqnx_at_polbox.com

To prawdopodobnie problem z logowaniem. Mozesz wykorzystac gotowy skrypt np.
z Chipa, albo recznie. wybierasz wlasciwosci polaczenia - konfiguruj -
zakladka: opcje - zaznacz: wywolaj terminal po polaczeniu. Wtedy logujesz
sie za kazdym razem recznie i zawsze dziala.

Tomasz Krawczyk
tkrawczyk_at_writeme.com
UIN - 1905051