Re: SCSI czy IDE?

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Mon 06 Jul 1998 - 22:03:44 MET DST

On 1998-07-05 pawelp_at_rodan.pl said:

>A podlaczysz mi do komputera 15 dyskow IDE? Z gory zgadzam sie na
>wszelkie koszty ;-)

Ale dziecinnada chlopie :-((( Odpowiedz na
poprzednio postawione pytania o dzialanie
szyny to pogadamy. A po co Ci 15 dyskow?
Potrzebujesz duza pojemnosc czy tylko pytasz?
Sa do kupienia macierze dyskowe dzialajace
na dyskach IDE komunikujace sie z komputerem
przez zlacze SCSI (jaki standard nie pamietam).
SCSI to tylko odciazenie procesora glownego
od czesci roboty zwiazanej z przesylaniem
danych do urzadzenia i przy nadmiarze mocy
procesora jest po prostu zbedne jesli nie chcemy
korzystac z dobrodziejstw macierzy RAID.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive