Re: CD-RECORDER MITSUMI CR 2800TE 2/8

Autor: Michal Piotrkowicz (moll47u_at_kki.net.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 11:49:21 MET DST

|Cena i tylko cena
|Nie potrafi nagrywac w DiscAtOnce
|(robi 2-3s przerwy miedzy sciezkami - wylacza laser
|co to robi w przypadku CD-Audio nie musze chyba
|tlumaczyc)

A ja mysle ze jest to nie prawda - ja nie jestem wstanie uslyszec 2-3
sekunk obcietych

|Do tej pory sie zastanawiam dlaczego ale na
|niektorych kompach nie potrafi nagrywac np. na Verbatimach
|(na innych znowuz potrafi)

Nagrywalem na wszystkich - nawet na BTC i Verbatimach i wszystko bylo
ok!!! Jedyne problemy to audio - moj Technics toleruje tylko Sony i
TDK Flex (NIEBIESKIE !!!!) - ale plytki innych firm nagrane u mnie sa
czytane nawet przez "DISKMAN'y".

|ma slabiutka korekcje bledow - czasem nawet CD-Audio
|nie chcialo zgrywac!!! (oczywsicie z synchronizacja sektorow)

Po pierwsze nagrywarki nie powinno sie stosowac jako CD-ROM'u - tylko
w ostatecznosci - znajomy majac model 2601TE zajechal w ten sposub
nagrywarke w 8 mies.

|Czasem nie chce nawet czytac nagranych przez siebie plyt
|niemniej jednak spotkalem ludzi ktorzy sa z niej zadowoleni

Naprzyklad ja - nie oczekiwalem mercedesa - ale nauczylem sie
przynajmniej jak dobrze nagrywac plytki. Wg. mnie duzo tez zalerzy od
softu - ja urzywam WinOnCD 3.5 OEM i jestem z niego zadowolony - z 70
plytek nagranych skopalem na poczatku 3 ... a teraz rzadnej.

Poczytajcie na grupach na temat innych nagrywarek np.: Yamacha - duzo
osob sie na nia skarzy ze zrobila pad ...
Michal Piotrkowicz
 moll47u_at_kki.net.pl -=< http://quake3.org.pl >=-
 moll47u_at_priv.onet.pl -=< http://www.cconline.com.pl >=-
 -=Buli=-
Uwaga! moll47u_at_ic.com.pl <-- Konto nie dziala!