Re: Problem z modemem...

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_lu.onet.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 20:13:51 MET DST

On Mon, 06 Jul 1998 10:49:04 GMT, "Mariusz M."
<mario_m_at_friko4.onet.pl> wrote:

>Mam Zoltrix'a 33 600 na Rockwell'u i zdarza mi sie czasami, ze po
>rozlaczeniu linia jest zajeta, czyli nie moge korzystac z telefonu, poniewaz
>modem niejako nie "odlozyl sluchawki". W wiekszosci przypadkow zwykle
>wszystko jest ok, jesli np. po wyjsciu z Outlook'a jest pytanie, czy
>rozlaczyc to polaczenie, rozlaczam sie, to jest wszystko w porzadku. Jesli
>natomiast probuje rozlaczyc sie np. z systray'a (z ikonki znajdujacej sie
>obok zegara na dolnym pasku W95), to zwykle zle mnie rozlacza, tzn "nie
>odklada modem sluchawki". Zaznaczam, ze oprogramowanie i modem mam
> [...]
Uszkodzony przekaznik w modemie. Do serwisu!
(Nie uzywales przypadkiem wybierania impulsowego? jesli tak, staraj
sie tego nie robic - to ten sam przekaznik).

--
zoon_at_lu.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - GSM/SMS:+48601263351
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.