Problem z modemem...

Autor: Mariusz M. (mario_m_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 12:49:04 MET DST

Mam Zoltrix'a 33 600 na Rockwell'u i zdarza mi sie czasami, ze po
rozlaczeniu linia jest zajeta, czyli nie moge korzystac z telefonu, poniewaz
modem niejako nie "odlozyl sluchawki". W wiekszosci przypadkow zwykle
wszystko jest ok, jesli np. po wyjsciu z Outlook'a jest pytanie, czy
rozlaczyc to polaczenie, rozlaczam sie, to jest wszystko w porzadku. Jesli
natomiast probuje rozlaczyc sie np. z systray'a (z ikonki znajdujacej sie
obok zegara na dolnym pasku W95), to zwykle zle mnie rozlacza, tzn "nie
odklada modem sluchawki". Zaznaczam, ze oprogramowanie i modem mam
zainstalowany prawidlowo. Nie wiem w czym tkwi problem i bede dozgonnie
wdzieczny za wszelkie rady.

Prosze na priva.

Mariusz