Re: Prosze o porade - karta 2D

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 11:54:46 MET DST

"blitzen" <blitzen_at_friko5.onet.pl> napisał(a):

> Witam!
>
> Prosze o porade dotyczaca karty 2D. Bede wymienial teraz cale bebechy w
> kompie - karta bedzie wspolpracowac z plyta FIC+K6 3D 300 MHz+64 MB
> edo+Voodoo1. Moje pytania:
> 1. Jaka karte wybrac w cenie do ok. 450-500 pln brutto?

A jaki masz monitor ?
Jak 14" lub 15" to nie lepiej kupić coś tańszego ?
Riva i Productiva mają RAMDAC który przy słabszym monitorze będzie
leżał odłogiem, a różnice w prędkości 2D przy niższych
rozdzielczościach są nieodczówalne ...

> 2. Czy jest sens kupowac RIVE 128 praktycznie tylko do obslugi grafiki 2D?
> Czy z obecnie wystepujacych kart ta kosc jest najszybsza w 2D?

Nie wiem, chyba tak.

> 3. Slyszalem, ze ET 6000 nie jest juz produkowany, czy jest jakis jego
> nastepca?

ET 6100 ale chyba też już nieprodukowany ...

> 4. Co sadzicie o kartach Matroxa (np Matrox Pr. G100)?

Jeśli już to właśnie to, tanie, dużo pamięci, niska cena, obłuży nawet
dobrą 17"

> 5. Ile razy szyna AGP jest szybsza od PCI i czy jak kupowac karte 2D to
> tylko AGP?

Wcale nie jest szybsza ...

> Komp sluzy mi glownie do giercowania i obslugi Office'97 (czasem inne
> aplikacje).

No to S3-Trio 64V2 będzie aż za ho, ho do Office'a ...

> Dr Blitzen - mad scientist

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...