Re: ASUS P2B + STB Velocity 128 ZX - problemy ?!

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 11:54:47 MET DST

"Piotr Krzynowek" <PiotrK_at_act.com.pl> napisał(a):

> Posiadam konfiguracje jak w temacie. Czy ktos z szanownych
> hardware'owcow mial z czyms takim do czynienia - podczas odpalnia Win'95
> czesto pojawia sie przed wgraniem interfejsu graficznego: 'Blad ochrony
> systemu ...'. Dodam pare szczegolow jest to najprawdopodobniej wina
> sterownikow karty graficznej - przy innej karcie nie AGP cos takiego nie
> wyskakiwalo i nie ma na to wplywu zastosowany overclocking.

Ja bym podejrzewał pamięci ... Jakie masz ?
Sam tydzień walczyłem z zawieszającą się Rivą, już zrobiłem chyba
wszystko co było można, różne drivery, tweaki, nowe Biosy,
spowolnienie procesora do normalnej wartości, nic nie pomagało.
Dopiero w przypływie desperacji spowolniłem w BIOSie pamięci z 6222 na
5333 i ruszyło !
Naprawdę sam nie mogłem w to uwierzyć, samo win nigdy się nie
wieszało, ze starą kartą Trio nie było żadnych probemów !!!

> PS/
> Poza tym chodzi miodzio (wczesniej mialem VIPERA v330 AGP, Intela i740 i nie
> ma zadnego porownania).

Co się niby takiego zmieniło w porównaniu z Viperem ?

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...