Re: K6 czy PII

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 04 Jul 1998 - 19:31:38 MET DST

James napisał(a) w wiadomości: ...

>Tomasz MADURSKI <tomekmad_at_insert.com.pl> wrote in message
>01bda4c4$c0cf5380$3a01010a_at_tomekmad.insert.igo.wroc.pl...
>
>Szczerze powiedziawszy wszedzie slychac ze Celeron to wielkie g...
>Porownania z AMD na pewno nie wytrzyma, co najwyzej ze zwyklym MMX ale i
>tego nie jestem pewien. Intel zbyt go oslabil zeby nadawal sie do powaznych
>zastosowan. Jezeli brak ci kasy kup sobie zwykla plyte i K6 a zawsze w
>zanadrzu pozostanie K6-2 3D ktory zostawia w tyle nawet PII i jest od niego
>tanszy.
>
>James

Chyba nie wiesz o czym mowisz.
Jesli chodzi o Celerona to kupuje sie go tylko po to by go przetaktowac .
Spokojnie daje sie przetaktowac na 400+.
Nie jest to procesor do profesjonalnych zastosowan.
Powiem jednak ze porownywanie jego osiagow z K6 czy iP MMX jest troche bez
sensu.
Celeron jest poprostu duzo szybszy.
Podkrecony Celeron w aplikacjach biurowych daje osiagi lepsze niz PII 233.
Jesli chodzi za to o gry to jego predkosc jest porownywalna do PII 300
chodzi o czywiscie o gry 3D).
Nie pisze tego tak jak ty na podstawie zaslyszanych wiadomosci tylko na
podstawie wlasnych doswiadczen.
Mialem K6 233. Mam Celerona.
Zajmyje sie skladaniem kompow wiec z innymi prockami tez mialem stycznosc.
Jesli chodzi o porownanie Celerona do AMD 300 3D Now to moze w grach AMD
bedzie szybsze w Windowsie osiagi beda podobne lecz trzeba zauwazyc ze za ta
samo cene wraz z Celerone kupujemy plyte zdolna obsluzyc procesory PII 450
(lub wyzsze) ktore sa bardziej przyszlosciowe.
Ja Celerona traktuje jako procesor przejsciowy.
Kupilem sobie dobra plyte (ASUS P2B) i zamierzam zmienic Celerona na PII 300
(lub wiecej) jak tylko te procesory stanieja.
Nie wierze by AMD bylo w stanie dlugo obstawac przy Socket 7.
Jadnak to Intel jest firma wiadoca i ich procesory sa troche lepsze.
( niestety , bo przydala by sie tak mocna kankurecja by Intel musial troche
bardziej pomyslec o ogolnodostepnosci swoich produktow)

Sir Slayer

slayer_at_kki.net.pl
slayer_at_box43.gnet.pl
UIN : 11123857
http://www.kki.net.pl/slayer
Gdynia (0) 601 68-00-69

"You might be a king or just a sweeper
but sooner or later you'll dance with the reaper"