Re: VooDoo czy Elsa Victory ?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 04 Jul 1998 - 08:50:22 MET DST

"Zbig" <zbxxx_at_friko4.onet.pl> napisał(a):

> Czołem!
> Czy ktoś ma doświadczenie z porównania osiągów i przydatności sprzętu jak w
> tytule?

Elsa to karta do pracy + zabawy
Voodoo to karta wyłącznie do zabawy
Wadą Elsy jest jej cena, o połowę wyższa od innych dobrych kart na
Rivie (np Diamonda), ja wybrałem Diamonda i czekam na Matroxa Marvel
G200, ma kosztować 200 funtów, ale ma profesjonalny układ obróbki
video (Zoran) który pozwala zgrywać video w pełnej telewizyjnej
rozdzielczości z prędkością 30f/s !

> Elsa kusi wejściami/wyjściami wideo, riva 128 to ponoć najszybszy obecnie
> procesor 2D/3D

Owszem, Forsaken robi niesamowite wrażenie, Quake II w 800x600 w oGL
też :)

> ale co z jakością obrazu np. w grach? Co z grami 3D na 3Dfx? Czy to co

Jakość jest bardzo dobra

> chodzi na VooDoo pójdzie na Elsie?

Nie wszystko pójdzie na Rivie, nie pójdą gry ktore mają wyłącznie
wersje na Glide

> Mam S3Virge 4Mb i dylemat : kupić VooDoo czy np Elsę?

Jak tylko grasz to lepiej Voodoo, jak grasz rzadziej a potrzebujesz
wydajnej karty 2D z wysokimi wartościami odświeżania (ja mam teraz
1152x864x16bx100Hz) to wybierz coś na Rivie.

> Zbig.

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...