VooDoo czy Elsa Victory ?

Autor: Zbig (zbxxx_at_friko4.onet.pl)
Data: Fri 03 Jul 1998 - 14:34:56 MET DST

Czołem!
Czy ktoś ma doświadczenie z porównania osiągów i przydatności sprzętu jak w
tytule?
Elsa kusi wejściami/wyjściami wideo, riva 128 to ponoć najszybszy obecnie
procesor 2D/3D
ale co z jakością obrazu np. w grach? Co z grami 3D na 3Dfx? Czy to co
chodzi na VooDoo pójdzie na Elsie?
Mam S3Virge 4Mb i dylemat : kupić VooDoo czy np Elsę?
Zaczęło mnie wkurzać, że mój sprzęt ma niecały rok, a już jest za stary i
za cienki na nowe programy (nowe gierki).

Zbig.